عشق امروزی

عشق امروزی

عشق امروزی

همه چیز در مورد رابطه های امروزی -دختر بازی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۷ تیر ۰۲، ۲۱:۲۴ - ناشناس
    اجب

  بهترین راه واسه مخ زدن اینه که شما با یک ID دختر چت کنید و ببینید که پسر ها به شما چه تیکه هایی می اندازند. . البته من فقط یک بار از این شیوه استفاده کردم . دلیل عدم استفاده دوبارم , بی ذوق بودن و شاسکول بودن بسیاری از  پسر ها در این امر خطیر و خداپسندانست. خیلی هاتون خیلی خز شروع به صحبت می کنید. شروع کردن صحبت با salam ... khobi? asl plz یکی از خز ترین روشهاست. بعد اونوقت نگید چرا دخترا جواب نمی دن. همانطور که می دونید , دختر ها همیشه در دنیایی از pmهای مختلف از جانب شما پسرها غرق هستند. پس به کسی جواب می دهند که نظرشان را جذب کند. مثل حیوان های نر که می خواهند نظر جنس ماده رو جذب کنند.

پسرها : خوب حالا ما چیکار کنیم؟

  شما باید سر حرف را با یک جمله funny باز کنید. طوری که دختر مجبور به  جواب دادن بشه. مثلا  از ID دختر تعریف کنید. یا یک موضوع خنده دار بگید.  البته اگه تو room هم یکم جولان بدین و اظهار وجود کنید بد نیست   (راه دوری نمیره..باور کن )  حالا من چندتا از سر صحبت باز کردن های خودمو که استفاده می کنم رو میگم.....

  • salam bache + , chetori  ?
  • dokhtar mokhtare bahali  ?
  • zire 22 bidi  ?
  • hal dari bechatim  ?
  • vaght dari bechatim ? ya vaght begiram  ?
  • mibinam ke pore pmi vali vase man vaght dari
  • man hamidam yek 22 saleye crazy from nafe tehran , u ki bidi?
  • asl dar be nama dear jan.
  • shenidam ,u , 1 bf modele 1983 kamkarkard ba boghe ezafi lazme dari. are?
  • in ID ea khafanet, khastegio az tane adam dar miare
  • u ham saret shologhe?
  • mibinam ke dari to pm ghargh mishi, khoda sabret bede.
  • nazaret dar morede in jomle chea? آدم ممکنه دختر بشه ,ولی دختر هیچوقت آدم نمیشه  .
  • ...

این ها جمله های مناسبی واسه شروع چت هستند. البته بسیاری از شما خیلی خلاق هستین .  نکاتی هست که باید توجه کنید . هیچوقت خودتونو نبازید. بدونید دختر ها توی چت  سرکش هستند و بعضی هاشون چند نفری چت می کنند . مثلا همراه دوستشون .وقتی گفتند همراه دوستشون هستند بدونید احتمال اسکل شدنتان به توان می رسد. پس زیاد رو این دختر ها حساب نکنید. این صحبت های من, واسه کسانی است که قیافه متوسط به خوب دارند , وگرنه پسر های خوشگل با دادن یک عکس سریع تور می شوند. مثلا منکه زشتم مجبورم از این  روشهای ناجوانمردانه استفاده کنم. به هر حال " نا برده رنج ,گنج موثر نمی شود " .جمله هاتونو تو چت طولانی نکنید. همیشه سعی کنید یک جوک توپ تو آستین داشته باشین.از قسمت جوک های سایت من می توانید استفاده کنید .  به دختر زیاد رو ندید . وقتی مثلا اینو زد  بهش بگین : نیشتو ببند.  جمله های  دو پهلو بکار ببرید. دختر تو چت زیاده اگر این نشد یکی دیگه. هیچوقت شما add نکنید. طوری با دختر  حرف بزنید که آدم بودنش زیر سوال بره. مثال :  اگر گفت :که  من فکر می کنم  که تو رو یک جا دیدم. شما بگین : eeee دختر هم مگه فکر میکنه.  اینجوری میره تو حالش. تا می تونید بهش زده حال بزنید  , یعنی با پا پس بزنید با دست پیش بکشین.(نمی دونم اینو درست گفتم یا نه) البته کاری نکنید که قهر کنه بره ها.  زر زر هم نکنید. در بستن خالی اسراف نکنید زیاد (چون اسراف حرام است). در حدی خالی ببندید که بعدا گندش در نیاد. مثلا نگیند من گیتار می زنم و...... سعی کنید تا می تونید شما  شماره ندید . سعی کنید کاری کنید که دختر از شما شماره  بخواد. برادران به نکات و تشبیهات من توجه کنن و دختر ها هم حق هیچگونه اظهار نظری ندارند,چون من گفتم که این قسمت مال پسر هاست و فرض می کنم که  دختری این مطالب را نمی خواند.

  10 نکته برای هر کسی که با یک دختر سر و کار دارد .
 
  1. یک دختر مثل یک آدامس است ... جویدن طولانی هر آدامسی به جز بی مزه شدنش حاصلی ندارد .
  2. یک دختر مثل یک آدامس است ... هیج وقت آدامس نیم خورده کسی را به دهان نزارید.
  3. یک دختر مثل یک آدامس است ... داشتن آدامسی که نتوانی بازش کنی بانداشتنش فرقی ندارد .
  4. یک دختر مثل یک آدامس است ... آدامس زیاد مانده ارزش جویدن ندارد .
  5. یک دختر مثل یک آدامس است ... هر از چندی به دندانهایتان فرصت استراحت هم بدهید به هر حال
    آدامستان را می توانید عوض کنید ولی دندانهایتان را نه .
  6. یک دختر مثل یک آدامس است ... به چشیدن طعم تنها " یک " آدامس اکتفا نکنید. آدامسها در شکلها و
    , قیمتها و مزه های مختلف ساخته می شوند .
  7. یک دختر مثل یک آدامس است ... فراموش نکنید که پایان کار هر آدامسی سطل اشغال است . پس برای
    هیج آدامسی قیمت زیادی نپردازید .
  8. یک دختر مثل یک آدامس است ... و ازدواج مثل قورت دادن آن میماند .هیج احمقی آدامسش را قورت نمی دهد
  9. یک دختر مثل یک آدامس است ... داشتن یک بسته آدامس همیشه بهتر از داشتن فقط یک آدامس است .
  10. یک دختر مثل یک آدامس است ... حسرت آدامسی را که دورش انداخته اید را نخورید . آدامس های خوشمزه تر
    همیشه پیدا می شود.

حالا نوبتی هم باشه   نوبت این دختر هاست:

 دختر ها : حالا ما در مقابل این موجودات خبیث چیکار کنیم؟

  عرضم به درزتان که , هیچ مفر و پناهی نیست . شما باید به دام ما بیافتید. این جزوی از سرنوشت منفور شماست. ای  شمایی که ما پسر های جیگر را می چزانید. آه, کی میشه که همتون بمیرید من شما را سر فرصت غسل بدم ؟.

حالا از شوخی  بگذریم ( راست تر از این جمله ها سراغ داشتین؟) . دختر ها در مواجه با پسر ها محتاط باشید. این موجودات دختر   ندیده    از هر روشی برای جلب توجه شما استفاده می کنند. مثلا : با موتور جلوی مدرسه دخترانه تک چرخ می زنند.یا جلوی دختر ها ترمز محکم می زنند. یا بکس باد می کنند (take off)  .یا جلوی دختر ها با دوستاشون در مورد شهامت هاشون بلند بلند صحبت می کنند , از مخ زنی هاشون می گنند. میگن که چقدر دختر دیده هستند ( مخالف دختر ندیده) . خلاصه  تیریپ جلب توجه می آیند. البته این کارها امری غریزی هست و هم در دخی و هم پسر وجود دارد. مثلا : ما نمی دونیم چرا شما ها بلند بلند می خندین؟ (مخصوصا دختر های سوم دبیرستانی ). حالا این حرفا چه ربطی داشتند؟

پسر ها ابتدا خود را end + بودن  نشان می دهند. طوری که آدم فکر می کنه  که تازه متولد شدن. این یک شیوه معمول در بین پسر هاست که سالهاست نسل به نسل گشته تا به ما رسیده . وقتی پروژه  مخ زنی که به پایان می رسه ذات پلید خودشان را (البته نه من) نشان می دهند. اصولا پسرها  با دختر ها مثل کنکور عمل می کنند. یعنی ابتدا کلی زور می زنند تا مخ دختر را بزنند. وقتی مخش زده شد ,  یک جورایی به کنار می رود تا از این به بعد دختر باشه که اونا رو بخواد. یک جورایی خودمان رو گه می کنیم. . حالا دختر هایی که می خواهند مخ یک پسر رو بزنند. این کارها رو بکنند.  فرض شما از یک پسر تو خیابون خوشتان می آید, به طوری قطع نمی تونید که بهش بگید که بیا با من دوست شو .باید طوری  به پسر نگاه کنید که پسر بفهمد شما پایه هستین . پسر ها هم که آماده هرگونه از خودگذشتگی هستند. یا مثلا از پسر ساعت بپرسید چنده یا آدرسی چیزی .ماشالا خودتون که هفت خطین . در این بین خود را پایه نشان دهید , پسر هم اگه اسکل نباشه می فهمه و ... . بستتونه  حالا (ولی بدونید پسر ها فکر نمی کنند که شما جلف هستین بالاخره هر کسی feel in love  میشه در یک نگاه.) پسر ها از خداشونه که دختر ها این کار را بکنند. 


  • amir karimi

نظرات  (۴۵)

ما که هنوز نتونستیم یه کس از نزدیک ببینیم فقط تو فیلما دیدیم ۳۲ سال هم سن داریم شما خوش به حالتون

 

معلومه یه جغیه بتمام معنایی و روشاتم بدرد چنتا جغی مثل خودت میخورن بچه جون تو برو جغتو بزن معلومه مغزت کشش تجزیه تحلیل نداره🤣

ریدم تو اون طرز فکر کیریت اسکل پلشت 

جوونای مردم رو به فساد میکشی زر زر هم میکنی

اگه دخترا آدامس باشن ننه خودت هم آدامسه پس بابات قبلا آدامس دیگه ای داشته و آدامس قبلی هم نمیدونسته پس نتیجه میگیریم تو یه حرومزاده ای

 

 

 

ای طرز فکرتونو گاییدم ادامسو گاییدید بدبت اومده به شما کمک کنه با اون کلمه تخمی ادامس یارو رو زذ حال زدید روش اه

اصن اینا رو بیخیخی کی الان پایس چت کنیم ( ای .... تو ... پسری که با من چت کنه فقط دخملا )

همین حالا تو ایمیل پیام بدید بیام یا تو اینستا

ایمیل r.gholizadeh2008@gmail.com

اینستا ramtin.8799

اینستا دایرکت بدین

داداش عالی بود. خودمونیم کاش اینطوری بود و واقعا وابستگی وجود نداشت

چقدر بی فکر کوته بین هستی خود شما چطوری به دنیا آمدی پدرت با (ادمسی) دخری ازدواج کرد آمیزش کرد شما بدنیا آمدی پس مادرت را مثل آدامس فرض کردی فکر کن بنویس

دکییی

اگه تونستی بگی من چیکار کنم

اصلا مخ زن خوبی تو چت نیستم،بیرون تقریبا عالی مخ میکنم اما بعدش تو چت کردن گند میزنم ،حس میکنم حرف کم میارم،اصا نمیدونم چطوری شروع کنم،اولای کار چی بگم چی نگم ،،،بعد کلا یه فقط روشم لاوه جوری که الکسیسم باشه سریع فاز ازدواج در میاره  و تنگ بازی ،بد موندم چیکار کنم

در بخش آدامس خواستم بگم ک واقعیت همینه چششون بخوره به یه آهن متحرک و پول هر کاری میکنن درود بر شرافتت💙

عالی بود واقعا 

اما...

بجای ادامس باید از یه مثال دیگه ای استفاده میکردی چون نمیشه گفت ک مثل ادانهااخترها را دور میندازیم و رها میکنیم یکیشون هم زنتون هس( گرفته باشید یا میگیرید) 

اما خداااییش عالی دمت گرم داداش

چرت بود خوشم نیومد×😉
خخخخ دمت گرم دلم گرفته بود کلی خندیدم شاد شدم خدایی

اگع اینطئره بس نظر دخترا راجب بسرا چیه

 

 

 

واقعاا خیلی طرز فکرت محدوده...

ادامس؟

دنبال انتقاد از طرز فکرت  نیستم چون برا همچین ادمی حتی وقت نمیذارم برا انتقاد...

کامنت میذارم به خاطر بقیه پسرا که میان میخونن تا دچار انحراف فکری نشن...

چیزایی که این فرد گفته برای ی دختر با شخصیت و high level جواب نمیده.

همین که مودب و گنتلمن و خوشتیپ و ورزشکار باشین و ارزش ی خانوم و حفظ کنین

خودش جلب توجه و دخترا که سهله مامانشونم عاشقتون میشن...

به امید رابطه های مفید و پایدار بین زوج هاا  :)) 

خاک تو سرت دخترا ادامس نیستن  اگهادامس بودن که زن منو تو نمیشدن 

طرز فکرتو عوض کن حاجی با این مخت هیچکی زنت نمیشه..

 

خخ عالی ولی قدیمیه یکم

عاااااااااااالی

خااااعک تو کونت با این طرز فکرت

😠😠😠

آدامس عمته دیوث

موزای بی خاصیت

خااااعک تو کونت با این طرز فکرت

😠😠😠

هرچی گفتی رو تایید می کنم درست میگی ولی چیزی که اشتباه گفتی آدامس بودن دخترا بود واس این طرز فکرت متاسفم اگه هر دختری فک کنه که ما فک می کنیم ادامسن هیچ وقت به یکی نخ نمیدن! 

داداچ دمت گرم عالی بود

واقعا متاسفم براتون

اع نظر من که خوب بود ولی اگه کسی فک میکنه قدیمیه بیاد اینجا @mdra_mdra تو تلگرام جدیدشو بگه دم هرکی که بیاد روش مخ زنی یاد بده گرم
نوکر همتونم مرسی           دمتون گرم
باحاال بود دمت گرم
-_-

کیری!!!

......
دخترا مثل ادامسن ولی هیچکدومشون یک طعم و یک جنس نیستن..اگ یه ادامس نرم و خوب گیرت اومد سفت بچسبش چون ممکنه ادامس بعدی شیک باشه..کوچیک،بیمزه و سفت..
عرضم به درزتون خیلی باحال بود

  • هرکیم به خودم مربوطه
  • نه بابا یه کلوم بشنویم از نایلون روکشای لواشک درمورد آدامس
    very nice and good thnks
    بالاخره من نفهمیدم تو زشتی یا جیگر...؟؟؟؟
    سلام الیک✋گیریم دخترا خنگ و نفهم ولی ما چ موجوداتی هستیم ک میگن زن بگیرید تا ادم شید😁😁😁
    ممنون که تجربیاتتو در اختیار بقیه میزاری عالی بود😂👌
    خیلی عالی بود دمت گرم خخخخخ
    Ghadimi bod
  • PỀ§ΆŖΛЌ ťΔΝĦĄ
  • Bahal bod👍👍
  • مملی جوادم
  • داداچ عالی بوت دمت گرم.فقط اونجاش که به دخترا گفتی:عرضم به درزتان که،😂😂😂😂😂😂😂😂😂وااااای مردم
     حالا ایییییییی خوبه
  • عرفان فرجی
  • مطالب ولی اگه میشه بگید دختر رو چطوری وابسته خود کنیم منت کشی نکنیم؟
    آقا دمتون گرم جواب داد
    Kheili Khoob Matlab copy Kardi Ba 1 Qiafe Khoshgel Gozashti INja :))
    http://www.cloob.com/u/hamidcrazy/464164
    این روشا قدیمی شده😂😂😂
    طرز فکرت قدیمیه😒😒😒

    خداییش چیز خوبی نیس عاشق یه خر بشی ادم داغون میشه تازه اگه بفهمی کسی که عاشقی داره به جای اینکه با تو چت کنه با یکی دیگه چت میکنه 
    عااااالی حرف نداره


    عالی و کامل ترین وبلاگیه که تا حالا دیدم.ازتون ممنونم لطفا مطالبشو بیشتر کنید
    پاسخ:
    خوش حالم که تونستم نظرتونو جلب کنم بروز رسانی وبلاگیه کمی طول میکشه چون من میخوام  بهترین هارو برای شما قرار بدم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی